GOD JUL


God Jul & Gott Nytt År till er alla från oss på Körvelgränd. Hoppas ni får en riktigt toppenmysig jul med god mat och att tomten tittar förbi med lite spännande paket ; ) Själv har jag tjuvstartat lite med att öppna julklappar jag fått från jobbet, shit vad dem skämmer bort oss. Både cognacglögg, presentkort och fin fina knivar!


Vår alldeles egna hustomte ; )


Nu ska vi forstätta fira julafton och om ett tag ska vi hugga in på det goda julbordet, mums! Jag äter nästan allt på julbordet, förutom sillen, den kan kvitta.
Ser även fram emot det årliga julklappsspelet, oj oj oj så skoj det är! Brukar bli en redig fajt om alla paketen, tihi. För den stackarn som får minst har jag köpt en
riktigt bra tröstpresent ; )

Ta hand om er allihopa!

Julkramar från mig

 








Kommentarer
Postat av: Jessica

God Jul gumman! Hoppas du får en mysig dag med många fina och roliga klappar. Ses imorgon! Kramkram!

2010-12-24 @ 11:30:54
URL: http://enannandelavmig.blogg.se/
Postat av: Lotta

GOD JUL!! Vilken fin hustomte ni har! Vi ses om en liten stund :D

2010-12-24 @ 11:34:33
URL: http://blondiielotta.blogg.se/
Postat av: jessica

Tack för tipset, tomten kom inte med några byxor, men med pengar som bidrag till dom :) Så nästa vecka kommer jag och handlar utav dig! Ni är så välkomna när ni kommer, vi väntar med maten tills ni har kommit. Ni behöver inte ha med något, vi har julmust och vin! Ses senare. Kramkram!!

2010-12-25 @ 10:37:05
URL: http://enannandelavmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0