JellyBean



Princesstårta á la cb


Satte igång tårtbak ikväll direkt när jag kom hem från jobbet, det sista att fixa inför morgondagens kalas. Tv´n är på i bakgrunden och den omtalade idolfinalen. Heja heja, tycker dem är lika bra båda två så för mig spelar det absolut inte någon som helst roll vem som vinner.
Tårta nr 1 är precis klar och den fick pryda mitt JellyBean fat, love it! Är så sällan man bakar tårta och använder fatet, så när jag väl får göra det blir jag glad : ) Är fortfarande lite ledsen för att jag missar kalaset med de nära och kära, så sällan man träffar alla sådär.. Hoppas på att några är kvar när jag kommer hem! Men senare till kvällen kommer våra bästa på lite middag, och DET får jag vara med på, för då ska jag minsann inte jobba. Ska bli skooj med en myskväll med dem! : )
Btw så har jag slagit in massa massa paket till Magnus Samuelsson m fam idag på jobbet, så nu vet jag vad världens starkaste man ska få i julklapp ; ) haha!


Nu är det dags för tårta 2, sen ska jag korka upp vinet,
ta det lugnt och njuta av fredagskvällen!

Hoppas ni alla mår bra!

puss!




Kommentarer
Postat av: Jessica

JA! Köp ett par vettja :) jag är inte heller någon hejjare på längdskidor, åkte när jag var liten. Men det är aldrig försent för att lära sig. Hoppas det har gått bra på jobbet. Kramar!

2010-12-11 @ 17:15:22
URL: http://enannandelavmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0