Julfest


Började kvällen på TS med långbord på hyllan och julbord från Sjögestad motell, hur smarrigt var det inte med första julbordet?! Mums! Efter middagen och några öl fick Alex och jag ett tokryck och hela jag kläddes på i hockeymundering från topp till tå, haha så skoj det var! Var bara skridskorna och isen som fattades. Kände mig och såg ut som en riktig michelingubbe, haha! Saknar bildbevis då min mobil var helt knas, men hoppas jag kan bjuda på en så småningom! ; ) Jag skrattade så jag tjöt!

Sedan var det dags att ge sig in mot staden och ut i nattvimmlet. Det är inte ofta jag är ute numera, men oj oj så skoj vi hade! Nästan hela gänget höll ihop även ute och vi shakade loss ordentligt på dansgolvet. Det var riktigt bra musik, lagom med folk och alla var på topp! Culdn´t been better! : )



PilllyWilly


Alex&Simon


Nu ska jag börja förbereda inför kvällens julmys med tjejjorna! : ) Mat ska inhandlas och lagas och det ska dukas och fixas. Det är såå skoj med alla förberedelser och allt när man ska ha folk hemma, det är mitt bästa, kan hålla på i timmaaaaar ; ) Ska testa att laga en paj med eget recept, innehållande kyckling, paprika&chili cremefraiche mm, mm, hoppas den går hem!

Nu är det bäst att sätta fart!

Ha en toppendag allihopa!


ps. Tapeten med träd på kommer ifrån Cole&Son "Woods". Finns lite överallt, men vi köpte den på Bohaget i Västervik. Här i linköping kan du bl.a hitta den på Nordsjö idé&design i Tannefors och på Färgservice på industrigatan. ds







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0