Julklappar -check!


Jag vet att jag varit sent ute i år, men det har helt enkelt inte funnits tid. Men nu har jag dem här liggandes under granen, inslagna och klara!
Hoppas på att dem gör succé imorgon ; )




Här är en av julklapparna jag knåpat ihop, återstår att se vem som ska få den ; )


Typiskt mig att egentligen leta efter kläder på stan, men sen komma hem med någon inredningspryl istället, och så även denna gång. Fick en jättefin julkruka från Cult av Lindha i lördags, tyckte så mycket om den så jag köpte några till! : ) 
 

Tyckte det var lite kul att man kunde få ihop texterna!! Nu ska det bara planteras vita hyacinter i dem, sen är det klart. Dem passar utmärkt in i vårt kök.


Nu det bäst att ge sig in till jobbet och ta hand om alla julstressade kunder, haha! Jag har annars lätt för att stressa upp mig när det är så mycket på jobbet, men jag känner mig lugn i år, skönt. Får se hur det känns när mellandagsrean drar igång! Tjohoooo! själv håller jag mig undan från mellandagsresan så mycket det bara går, det är inte min grej.... Man kan säkert göra fynd, men jag lägger hellre pengarna på det
nya inför våren!

Ha en bra dag, och stressa inte ihjäl er! Det blir jul ändå ; )

Puss&kram/cb





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0