Koziol


Tog mig en välförtjänt skön sovmorgon idag, kändes som det var bäst att passa på. Man blir trött av att fira jul! Hade en mysig julafton med min familj igår, och tomten kom visst förbi oss också ; ) Bland annat fick jag ytterligare ett fat i från Koziol, lovely! Så nu kan jag bygga ihop både den ena och den andra kombinatonen när det ska bjudas på godsaker. TACK!


3 våningsfat XS kom tomten med!




... vilket bidrar till att jag kan bygga 5 våningsfat! Det stora 3 våningsfatet hade jag sedan innan. Av syrran och brorsan fick jag superbra grejer till stallet; termoridbyxor, vinterridhandskar och varma ridstrumpor i ull. Verkligen välbehövligt!! Så nu blir det inga mer frusna ridturer denna vintern, sköööönt! Älskling skämde också bort mig med massa fin fina saker, gulliga du! Tack till er alla för en supermysig julafton och för alla fina julklappar! Imorgon ska vi fira med Daniels familj, ska bli jättemysigt!

Nu ska jag klä på mig massa varma kläder och bege mig ut till stallet, ska bli skönt att få komma ut lite i friska luften. Till kvällen blir det middag med kompisar, MYYYS!!
Blir en bra dag det här ; ) 

Kram  på er allihopa och hoppas ni har/har haft en riktigt bra jul!




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0