Shopping


Idag är den stora dagen då jag och min älskade är lediga tillsammans, behöver jag säga att det är underbart?! Ska tillbringa dagen på stan då alla resterande julklappar ska inhandlas, mitt bästa ; ) En fin gran och fina dekorationer ska också få följa med hem. Jag har gett med mig, det får bli en i plast!!! Har hört att orkidéerna dör av att ha levande gran inomhus och det vill jag inte riskera, haha!

Måste också passa på att hitta någon ny outfit till morgondagens julfest med jobbet, skojsi skojsi! Just det, sista dagen för julkort idag oxå, vilken tur att jag förberett dem!! Och för er som undrar, det blev inga egendesignade julkort i år, gick ute lite hårt med scrapandet tidigare i höstas så inspirationen är noll.. haha..

Ha en bra dag i busvädret,

kram på er!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0