Sjukskriven..


Är trött, har huvudvärk, är dåsig, yr och illamående.. Har efter en liten incident på jobbet dessvärre drabbats av hjärnskakning.. ; ( Så nu blir det vila, vila och vila för min del. Inget tv-tittande, ingen dator, inget alls, bara vila, helst sova mest hela tiden enda tills alla symptomen är borta. Har man otur kan det sitta i ett tag...

Så nu är det bäst jag lägger ifrån mig datorn och jobbar på att göra ingenting så jag blir frisk. Hoppas innerligt att det går fort! Det här med att ligga hemma är inte min grej, men som det känns just nu skulle jag kunna sova i åratal.....

Hoppas ni mår bra! Återkommer när jag blivit bättre.

Kram på er!






Kommentarer
Postat av: jessica

Nej men gumman, det låter inte alls bra. Krya på dig! Kramar!

2010-12-27 @ 19:00:09
URL: http://enannandelavmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0