Spring News


Tänk att det redan är nytt år, igen. Tiden går så fort. Har hänt en hel del under det senaste året, mycket stora förändringar, and I like it! Tänkt att vi "fick" vårt älskade hus tillslut.. : ) Det måste varit meningen. Alla förändringar som har skett har ju inte heller BARA varit en dans på rosor, det var varit tufft också på många sätt. Men inget ont som inte för nåt gott med sig. På nåt sätt blir man ju också starkare av allt man går igenom. Men det ska bli skönt med ett nytt år. Nytt år, nya förutsättningar, eller hur?! Det är lite som att vända blad och gå vidare. Hoppas på ett friskare 2011.

Med nytt år innebär det också att det inte är så långt kvar tills vi sticker till värmen, ska bli så skönt. Man behöver det nu, solen, värmen, avkopplingen, att bara få vara och njuta, och framför allt, att bara få vara tillsammans. Det ska bli underbart!

Nu när jag kände mig lite bättre ikväll, tog jag mig friheten och plockade fram datorn en stund. Klickade hem lite nytt och fräscht framför allt till resan, men även till den kommande våren.



Lite enkla basklänningar kan man inte få för mycket av. Kunde inte välja färg, så jag klickade hem båda ; )
Återstår att se om de passar.

Klickade även hem dessa två. Det blommiga tycker jag är jättefin, tänk till ett par solbrända ben, sommrigt och fräsch : ) Jag har tyvärr svårt att passa bra i blommigt, men jag hoppas den går hem!! Sen fattas det bara några snygga wedges, sen tror jag att jag har så jag klarar mig till resan. Hoppas det hinner komma hem några fina!

Pratade med Lindha förut, och vi har planerat lite inför nyår. Hoppas jag piggnar till ytterligare så jag orkar vara uppe på benen. Vi ska testa att laga lite nya recept, alltid lika spännande. Ska bli mysigt att fira nyår med dem : )

Nu ska jag återgå till vilandet,

Hoppas ni alla får en bra sista dag på 2010!

Kram kram






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0