1




Frukosten är framdukad, snön yr utanför fönstret och ljus nr 1 är tänt, mysigt! Känns verkligen att julen närmar sig nu, härligt. Kan ju då inte undvika att komma och tänka på julklappar. Jag tycker det är bland det roligaste som finns, och det brukar alltid i god tid ploppa upp julklappsideer till nära och kära. Men, börjar känna mig lite smått stressad nu då inte en enda julklapp är inhandlad. Inga direkt bra förslag på vad jag ska köpa har jag heller.. Hm, tål att funderas på i veckan! Till helgen som kommer bär det nämligen av till Stockholm för shopping och mys med älskling. Ska bli härligt att vandra runt i gamla stan och kika på julskyltningen och bara njuta av att vara lediga. Hoppas på lite bra shopping också ; ) 


Var uppe i ottan idag också för att köra ännu ett pass på löpbandet, skönt! Fick praktiskt taget gräva fram min nya lilla skalbagge till bil! Den kan nog lätt bli insnöad både en och flera gånger i vinter om det fortsätter såhär, gäller att vara ute i god tid då man ska iväg. Därför måste jag skynda mig nu då det snart börjar bli dags att bege sig mot jobbet. 

Ha en skön&mysig söndag!


ps, Tack Jessica för tipset, polkagrisarna är nu på plats!! ; )


 


Kommentarer
Postat av: jessica

Så fint det blev :)

2010-11-29 @ 11:42:42
URL: http://enannandelavmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0