En dag inomhus


Lite ledsen att jag måste spendera denna dagen inomhus.. Inte ute i det soliga vintervädret, och inte heller på jobbet utan inomhus, helst i sängen eller soffan. Är genomförkyld, ont i halsen och hostar och hela huvudet bankar.. Usch för att vara sjuk..!! Har vitaminboostat med en stor smoothie. Får nog bli några till under dagen, vill bara bli frisk! Känner inte den minsta smak på något jag stoppar i mig, och då blir man inte heller hungrig, men vet ju att denna smoothie egentligen smakar sååå gott!



Smoothie gjord på vaniljyoghurt, banan, hallon och blåbär


Har datorn i högsta hugg och försöker fördriva tiden med att leta inredningsinspiration. Det är inte så svårt, timmarna bara flyger iväg framför datorn. Just nu kikar jag runt lite på styleroom.se men försöker även hitta en och annan inredningsblogg att gotta mig i idag. Lovar att dela med mig om jag hittar nåt bra! Det är väl inte direkt något som ska göras om här hemma, förutom gästrummet, men det är alltid kul med lite nya idéer eller nya detaljer! Man hittar lite här och lite där sen bidrar man med egna ideer och vips har man nåt nytt på gång.

Nu ska jag sjunka mig djupare in i inredningsvärlden,

Ha en skön solig vinterdag!

kram från en genomförkyld tjejja








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0