En lördagsmorgon i stallet


Gick upp tidigt på min lediga lördag för att bege mig av mot stallet. Härlig morgon med soool, underbart! : ) Fick sällskap av en liten hästtokig Alice, skoj! Hon har ju väntat så länge på detta och igår blev det äntligen av. Började jobba Allan lite på banan först innan det var dags för Alice att ge sig upp i sadeln. Det gick jättebra och blev både lite skritt och trav. Modig tjejja som ger sig upp på en så stor häst. Mamman hade det bäst på lite avstånd och med kameran i högsta hugg ; ) 

Efter att Alice var nöjd slängde jag mig upp igen och fortsatte köra lite markarbete. Fia filmade lite så nu har jag suttit hemma och studerad min ridning. Det är verkligen bra för så ser man direkt vad som är bra och vad man kan förbättra. Är redan sugen på nästa ridtur! Btw när jag stod i sadelkammaren och fixade igår skymtade jag något vid foten, och det visade sig vara en stor jäkla råtta! gaaaah! Gissa vem som skrek till?! haha! Det är väl bara att börja vänja sig... Kan man vänja sig vid råttor?! Usch!
Här kommer lite bilder från lördagen : )



En glad och förväntansfull tjejja


Alice&Allan


Allan&jag




Är lite trött efter gårdagens tjejfest hos Sandra, så nu ska jag bara slappa och njuta av denna sköna lediga söndag!

Kram kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0