Julstök


Två stjärnor blev sju stjärnor, ja så blev det tillslut. Kom på att jag ville ha likadana i alla fönstren i huset, enhetligt och snyggt, så jag åkte och köpte mig 5st till ; ) Hade ledig dag igår så den ägnades åt julstök här hemma. Stjärnorna sattes upp, och adventsljusstakarna fixades iordning och lite gardiner kom på plats. Dessvärre var jag för sent ute med att beställa spiras julparad så den var slut på lager, typiskt...! Men hade ett ouppackat paket med stilrena panelgardiner med tomtar på, så dem fick pryda vardagsrummet. Får vänta med julkappor till köket till nästa år istället. Om jag inte springer på några andra jag bara måste ha ; )





Hade ju redan köpt en adventljusstake från Nordik för ett tag sen, men hittade en till jag inte kunde låta bli att köpa, så nu har vi två ; ) Får ha en i köket och en i vardagsrummet. Här ska eldas ljus på söndagar, haha. Denna ska fyllas med fina polkagrisar tänkte jag, men sprang stan runt igår och hittade inga!!
Någon som vet var man kan hitta polkagrisar?! Får ge mig ut på lunchen idag och jaga!



Är för övrigt extra pigg&glad idag då jag var på gymmet redan kl 6 imorse, 40 minuters intervallträning på löpbandet blev det, skööönt! Varannan dag framöver kommer mina mornar se ut så hade jag tänkt. Man mår ju så bra av att träna! Tänkt att det ska vara så svårt att komma igång bara.....

Nu måste jag skynda mig till jobbet!

Ha en mysig fredag!

kram på er!

 


Kommentarer
Postat av: Jessica

Så fint :) Det finns polkagrisar på maxi, både i hyllan och på en pelare vid tidningsväggen :) Jag kör också med polkagrisar i våran, blir så fint! Kramkram!

2010-11-26 @ 20:29:20
URL: http://enannandelavmig.blogg.se/
Postat av: Emilie

Ja det är så mysigt nu när snön är här.. men lite tråkigt att det blir så halt på vägarna! Stallet ligger ut mot landeryds kyrka, men man åker förbi den och en bit till.. Stallet heter Åhagen!

Hoppas allt är bra med dig! Ha en bra dag =)

Kram

2010-11-27 @ 08:47:41
URL: http://empaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0