Två fina fynd


Gick in en snabbis på Rusta på min lilla eftermiddagsrast och fyndade lite. Dessa två stjärnor fick följa med mig hem. Dem kostade bara 49:-/st, helt galet billigt, 2 st för under hundralappen! Dessutom var dem väldigt fina, helt i min smak. Nöjd över mina 2 små fynd! Får se vilka fönster de får pryda.



Adventsstjärnor Rusta // 49:-/st

Igår kom äntligen mina efterlängtade väggord från tradera! Trodde först jag blivit lurad då det tog sån tiiiiid. Gissa om jag blev glad när jag hämtade posten igår! Har inte fått upp dem ännu, ska nog vänta tills vi köpt den nya byrån som ska stå vid samma vägg. Men jag tror det kommer bli bra. Klippte om dem lite och tog bort lite text, kändes bättre så.

Nu är det thaimat från favotitstället Nangs Kitchen som hägrar, idol och ett glas vin eller 2. Snart kommer älskling hem, fredagskvällen är fulländad! : )

Ha en myyyyysig fredagskväll!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0