Vinterdag


Vet inte vad som hänt men helt plötsligt har jag gått från att ha varit sommartjej och näst intill hatat vintern, till att tycka det är såå skönt och såå mysigt med vinter och snö! Om det är ordentlig vinter såklart, blasket kan man ju skippa.. ; ) Klädde på mig ordentligt och begav mig ut på en mysig härlig ridtur i vintersolen, finns det något bättre? Riktigt skönt. Allan var pigg som tusan och lite uppblåst och småfjantig, typsikt vallackbeteende. Men vi njöt av turen både han och jag!


Ett mobilfoto på Allan taget från hästryggen

Fick precis besked om att jag vunnit ytterligare en budgivning på tradera, tjohooo! : ) Mer väggord blir det! Hoppas de blir lika fint här hemma som på bilden. 
Nu ska jag forsätta njuta av min lediga dag, det lilla som är kvar. Tänk att det går så fort..! Blir nog en film och lite tända ljus med min älskling.

Ha en mysig kväll!

kram/cb


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0