Favoritsaker




Överkast Lexington // 2995:-







En suddig mobilbild på vårt sovrum...


Detta underbara överkast från Lexington tillhör en av mina absoluta favoriter i huset! Snyggt och stilrent men ändå mysigt på nåt sätt. Jag älskar´t : ) Dessutom är det vändbart, så man kan säga att man får 2 till priset av 1. Tycker mycket om Lexington och den marina new England -stilen, men det inte den silen vi valt att inreda huset i. Men detta tycker jag ändå passar in umärkt i det lite stilrena hemmet. Jag är sååå glad att vi köpte det tillslut, det kommer följa med oss hela livet.
Inköpt på Bohaget i Västervik, min fd arbetsplats! En underbar butik för inredningsälskare!
Ni kan förstå att mycket i vårt hem kommer därifrån.... ; )




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0