Halloween





Är det Halloween så är det! Fixade en liten middagsbjudning här hemma och familjen Hwasser var det som stod på gästlistan, mysigt! Ville göra det lite skoj för barnen så det dukades upp och dekorerades med pumpaballonger, servetter med pumpor och spöken och svart dekorationssten ströddes ut över bordet. Hade även köpt små söta spindlar i svart metall med dem glömde jag på jobbet, typiskt... Men det fick gå ändå.

Denna pumpa ovan lyste upp utanför dörren tillsammans med marschaller längs gången. Mys! Att ha middag/fest hemma och styra duka fixa och göra fint är mitt bästa, I looove it! Så himla skoj!
Gästerna hade med sig en fin pumpatårta som de hade bakat som det smaskades på efter middagen. Blev en lyckad mysig kväll med våra bästa helt enkelt! : )


Nu är klockan omställt till vintertid och jag är pigg alla redan. Märks att man fick en timma extra att sova. Senare framåt förmiddagen bär det av mot jobbet och till kvällen väntar filmkväll med min älskade sambo. Härlig avslutning på en fin helg!



Ha en skön söndag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0