Höstfint


Marimekko Unikko 335:- /m

Trotts att jag inte är skapt för att sitta bakom symaskinen lyckades jag knåpa ihop nya kappor till köket. Blev en klassisk marimekkoblomma. Hela köket fick ett helt nytt intryck och jag är supernöjd!! Ny säsong - nya gardiner ; ) Har redan hittat ett tyg som jag ska sy kappor av till jul, Julparad från Spira. Men än är vi inte där, och nu ska jag bara njuta av dessa ett tag!
Passade även på att byta ut de vita bordstabletterna till dessa svarta från ikea, mysigt med lite mörkare nu på hösten. Nästa "projekt" i köket blir att försöka hitta en snygg och stilren tavla, som gärna går i svart och vitt men kanske en liten färgklick, någon som har några bra tips?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0