Jag vann!

Jag var med på min första tradera auktion någonsin idag och vann! Skoj! :) Om bara några dagar ska väggorden upp, spännande.. Tror det kommer bli superfint! Vad det blev och var de ska upp väntar jag lite med att avslöja.. ;) Får se bilder sen! Daniel har inte heller sett dem ännu men av det jag har berättat tycker han det låter som om det skulle passa väldigt bra. Den som lever får se. Har btw fått sålt mina Mairo "ogräs" gardiner idag, gött! Och igår sålde vi kyl och frys till grannen. Lite klirr i reskassan :) tjohoo!! Passade på att handla ikväll då vi hade en ledig kväll ihop, så skönt när det är välfyllt! Har hittat en hel del nya recept vi ska prova i veckan. Kul med ny inspiration! Kvällen har avnjutits med melon och lite tvtittande. Är sååå nöjda med tv'n Daniel överraskade med för ett par månader sen, tack sweetie! :) Nu är det dags att krypa ner, Godnatt godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0