News

img_0343 (MMS)

Ny outfit till stallet Har precis kommit hem från en tripp till Ullared. Efter bara 3 timmars sömn i natt och en heldag där är man rätt så mör i kroppen och knoppen. Men mycket fint inhandlades! Trot eller ej, men inte en enda inredningspryl, kors i taket! Kände inte att det var något speciellt vi behövde, och jag sprang inte på något som gav mig wow känsla, så det blev inget till hemmet. Förutom en ny trådlös telefon, men det kan knappt kallas inredning?! Det som förvånade mig var att de hade Kitchen Aid i Ullared, för 3995:- dessutom, men den passade inte in i min budget den här gången, dessvärre... Men den som väntar på något gott.. ;) Hittade däremot det jag framför allt hade på önskelistan, en ny outfit till stallet! Nya helskodda rutiga ridbyxor i grått/marinblått. Ny mörkgrå ridacka, ridvantar, strumpor, reflexväst, 2st snygga hoodtröjor - en svart och en lila, mm, mm. Provade hela kittet nyss, supernöjd!(ursäkta mitt dåliga mobilfoto ovan) Hittade dessvärre inga nya graningestövlar, men får bli en tipp till sharpman i helgen. Sen är jag komplett! En hel del förbrukningsvaror fick jag också med mig hem, skönt att ha på lager och slippa handla det på ett tag. Nöjd med dagen helt enkelt! Tack söta Becca för idag, alltid lika mysigt! : ) Nu blir det att krypa ned i soffan, tomt redan utan älskling..... ;( Love you och lycka till i helgen! Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0