Sista pusselbiten


En suddig mobilbild av vårt älskade kök


Äntligen! Idag har det skett! Den sista pusselbiten i vår köksrenovering är på plats! Det som fattades var en täcksida med ventilationsgaller ovanför kyl och frys, och nu sitter det där, köket är komplett! : ) Nästan värt att fira!
Pappsen har även hjälpt mig med att bära upp lite grejer på vinden, skönt att bli av med lite saker i huset. Har köpt en stor klädställning på hjul, eller häst som det kallas, den pryds nu uppe på vinden av kläder och jackor som inte används den här säsongen. Skönt med mer plats den stora walk in-garderoben.

Testade även ugnens självrengöringsfunktion för första gången, vilka grejer det finns. Ett knapptryck sedan sattes den igång. All smuts i ugnen förbränns till aska, som man sedan bara torkar bort hur lätt som helst, skönt!
Har alltså fått en hel del "måsten" gjorda idag, och även haft världens bästa hjälp och sällskap av mammsen, pappsen och Lukaz.

Nu fick jag precis ett samtal av min älskling som redan är på väg hem, en dag tidigare än planerat! Lyckan är total! : ) Kommer bli mys och film hela kvällen lång, I loove it!

Puss på er!



Sötisen Lukaz - mannen i mitt liv nr 2






Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur bra som helst två frågor var är gallret köpt? har lukaz klippt sig? Mvh peter och alice

2010-10-24 @ 19:35:48
Postat av: Anonym

Gallret är köpt på k-rauta tror jag. Blev bra! Finns olika färger och storlekar. Ja, Lukaz är faktiskt nyklippt! :) godnatt med er och krya på er, hälsa resten av familjen! Massa kramar från oss

2010-10-24 @ 23:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0