Ullared


Åh imorgon bär det äntligen av, till Ullared med världens bästa Becka! Ska bli grymt skoj, är som ett litet barn på julafton och kommer ha svårt att somna ikväll, haha.. Har inget direkt av inredning på önskelistan, men brukar utan tvivel kunna fylla en vagn ändå ; ) Lite nya lampor kanske? Ny snygg färg på handdukarna till gästtoaletten? Jag är inte så orolig för att komma hem tomhänt ; )  Nya ridkläder ska i alla fall shoppas, skoj! Kände mig lite smått omodern i  söndags i min gamla ridutstyrsel. Hoppas på mycket fint!!

Det är inte bara själva shoppingen som är så roligt, det är ju hela grejen! Det är ju Beckas och min tradition det här, en heldag till Ullared ca 2ggr om året. Nu var det ett tag sen sist, så det kliar i fingrarna, och i plånboken ; ) Finns risk för kramp i skrattmusklerna imorgon kväll, min fräcka Becka är galet rolig! : )

Ikväll blir det att gå och lägga sig tidigt, men först blir tacomys med min kära. Han ska åka och tävla över helgen och vi får inte kramas förns på tisdag igen.... Saknaden kommer vara total!

Återkommer under morgondagen med mina inköp!

Puss&kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0