7km

Glad Påsk på er! När jag vaknade imorse hittade jag en liten överraskning på köksbordet. Daniel hade skrivit jättegullig lapp och lämnat ett påskägg till mig♥ Söt han är.. Älskar överraskningar!! Så min frukost fick alltså bli lite påskgodis (kasst, jag vet) men är det påsk så är det ; )

Efter det snörade jag på mig joggingskorna och gav mig ut i solen. Kändes så himla bra idag när jag sprang så jag fortsatte och fortsatte, och vips hade jag sprungit en runda på typ 7km (!!!) Jag är SÅÅÅ stolt över mig själv : ) Tror inte jag har sprungit så långt på flera år, haha. Det tar sig må jag säga! : )


Jag efter min joggingrunda imorse

Nu ska jag sätta lite fart, ska iväg och fixa lite grejer. Ikväll är det partaj som gäller, tjohooo! : )

Vi hörs lite senare!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: jessica

Heja heja dig! <3

2011-04-23 @ 16:50:47
URL: http://enannandelavmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0