Belöning

Har sån grym träningsverk efter mitt joggingpass igår, men jag måste erkänna att jag gillar´t ;) Då känner man iaf att det har gett något. Fick sjukt ont i ena vaden när jag sprang, men det var som bortblåst imorse när jag var ute på promenix, skönt. Otränad verkar bara vara förnamnet.

Tänkte att jag skulle ge mig själv en belöning om några veckor om jag fortsätter kämpa på med min träning. Vad det ska bli är redan bestämt och redan på väg till jobbet ;)



Adidas Response running jkt

Men innan denna får en plats bland mina träningskläder hemma måste jag se till att förtjäna den. En morot att ge järnet ett par veckor till. Den som väntar på något gott! ;)

Nu blir det soffläge en stund.

Kram på er♥

Kommentarer
Postat av: Jessica

Dom är såååå sköna! I like! Tycker verkligen du förtjänar den jackan, du är såå jädrans duktig gumman! Kramkraaam!

2011-04-05 @ 08:26:55
URL: http://enannandelavmig.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0