Hämtmat

Planen för kvällen var egentligen att åka och storhandla tillsammans när jag kom hem från jobbet. Men då Daniel kämpat på hela dagen med att göra storrensning av både garage, förråd och skjul så ville jag överraska honom med lite hämtmat från favvostället istället. Handlingen kan vänta tills imorgon. För mig fick det bli kyckling&grönsaker med cashewnötter och nudlar till det, hur gott?! : )



Har hittat lite nya goda recept på thaimat jag tänkte jag skulle testa i veckan. Är egentligen emot att laga thaimat hemma för det smakar aldrig som riktigt thai och då blir jag bara besviken, haha. Men vad fasen, dessa recept jag hittat låter som om de skulle vara goda så jag ger det väl en chans till. Thaigryta med lövbiff blir först ut. Det är dessutom recept från GI-gurun Paulun, så nyttiga ska de vara också. Återkommer med resultat senare i veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0