Bra start!

God förmiddag! Är precis hemkommen efter en lång pw i solen, underbart! Bra start på min lediga dag. 59min och 455kcal mätte pulsklockan. Hade även på mig stegräknaren idag, och min runda landade på 6964steg. Tycker det är lite kul med stegräknare. När man har den går man verkligen lite extra och det blir en hel del gratis vardagsmotion. Insåg även imorse hur sjukt mycket träningskläder jag har. Är svårt att låta bli när man jobbar med det. Nästan alla mina träningsplagg har ett inslag av rosa, haha ; )


Dagens träningsoutfit.
Jacka = Röhnisch
Linne = Röhnisch
Nedtill fick det bli mybrallor idag och dem är från H&M.


Nu ska jag passa på att umgås med mitt ♥. Har gått om varandra hela veckan och jag har saknat honom som tusan. Framåt eftermiddagen väntar stallet, kommer bli en härlig tur i solen! : )

Ha en skön dag fina ni!

Kram

Kommentarer
Postat av: Emilie

Mattan är faktiskt från Ullared, köpte den förra året där :)

Vad fit du ser ut.. skitduktig med all din träning! Jag är så sugen på att börja ordentligt jag med.. men det får bli efter sommaren!

Kraaam

2011-04-14 @ 12:47:39
URL: http://www.ensidaomallt.se/Emilie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0