Citron & marängrutor

Efter lite inspiration från den HÄR bloggen var jag tvungen att kicka igång lite bakning här på Hus nr7. Dem såg så goda ut så jag var tvungen att testa! ; ) Min kreativa sida fick lite utlopp, äntligen! Så här blev resultatet:



Jag vet inte hundra om jag lyckades, men jag tror det. Dem blev goda i alla fall. Nånting jag behöver införskaffa mig till köket är en ny slickepott och en tårtkupa. Saknar alltid dessa grejer när jag bakar. Noterar detta på min inköpslista. Någon som vet var man kan hitta tårtkupor i plast? Vet att det finns ett jättefint i glas från Jellybean som tillhör tårtfatet jag har, och det är s u p e r f i n t ! Men ett i plast känns smidigare och mer för vardagsbruk.



Sitter och väntar på att mitt kära ♥ ska komma hem. Han är och provkör sin nya båt, OM han kommer vara nöjd ikväll ; ) Vi har knappt sett varandra på hela veckan då han fart runt som en skottspole och fixat med båten, och jag har legat hemma och varit sjuk. Men ikväll får vi äntligen vara tillsammans♥

Hoppas ni får en mysig lördagskväll!

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0