Fining

Det är inte bara jag som njuter av att våren är på intågande. Kolla in grabben nedan. Han riktigt sträckte ut nosen, blundade och sög in så mycket luft han bara kunde. Man verkligen såg hur han njöt, fina fina Allan♥



Nu var det över en vecka sedan jag hade honom, men på lördag är det dags igen äntligen. Hoppas på fint väder och en riktig långtur!

Ikväll är jag inte alls på topp. Jag fryser, är irriterad i halsen och har värk i hela kroppen. Host host. Har känt mig såhär från och till i flera veckor nu. Vad är detta??!! Ändå gjorde jag ett träningsuppehåll förra veckan, men vad hjälpte det. Får se hur jag känner imorgon. Gymmet, simhallen eller sängen?! Hoppas på nåt av de första alternativen. Hur gör ni, tränar ni när ni känner er lite småsjuka? Har hört att det "bara" är farligt om man har ont i halsen eller har feber, men jag vet inte....

Nu är det soffläge som gäller.

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0