Fyndat

Jag är en av dem som gärna håller mig borta från rea, det är inte min grej. När man själv jobbar i butik så är man med om rea så det räcker. När jag hör ord som sommarrea, mellandagsrea och allt vad det heter- då flyr jag!
Idag efter jobbet skulle jag bara in en snabbis på ikano för att fixa en grej, och ut kommer jag med en liten påse. Smet in på Vero Moda en sväng och kunde tydligen inte komma ut tomhänt. Hittade dessa två finingar som verkligen stod mitt namn på : )



De hade rea 50% och dessutom tag 2 betala för en. Så för dem två koftorna betalade jag bara 130:- Det är galet! Gissa om jag är nöjd! Det kanske inte är så dumt med rea trotts allt... ; ) Skärpet köpte jag på Lindex också för en billig peng. Var evigheter sen jag shoppade kläder känns det som, har inte haft någon lust. Men nu kom den tillbaka och jag hade mer än gärna kommit hem med ytterligare några nya plagg. Tur att ikano stängde så jag var tvungen att åka hem, haha.

Nu ska det bli tacos här hemma. Har värsta fredagskänslan idag, så vad kan då passa bättre?!

Ha en mysig kväll,

Kraaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0