Härliga tisdag

Ännu en dag med sol och sommarvärme över Sverige, huur skönt?! Jag hade turen att vara ledig just idag! : ) Stack till stallet imorse och gav mig ut på en superhärlig ridtur. Fick jobba rätt hårt innan han lossnade men sen gick han fantastiskt fint, kul! Dock gjorde jag misstaget att rida utan handskar och jag har stans största blåsor på fingrarna, aj aj aj.


Fick gå lös på borstarna rejält innan ridturen idag som ni ser ; ) 

Efter min stallvistelse kom Lindha & lilla Sigrid och hälsade på mig, myys! Det blev först en lunch på vår soliga altan innan vi gav oss ut på en riktig långpromenad. Det var hur varmt och skönt som helst, gooosh vad härligt! Nu väntar jag på att min kära sambo ska komma hem. Ingen gymträning idag med andra ord, mitt ridpass och min långpromenad får räcka för idag.

Hoppas ni också haft en bra dag!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0