Långledigt

Godmorgon! Har startat denna dagen med pw och jogging, och jag är så där nöjd och glad igen : ) Sjätte dagen i rad med träning (!!) Kommer bli en bra dag det här! Jag märker att jag mer och mer får öka tempot lite granna för att hålla mig i min pulszon, så lite bättre kondis har man nog fått i alla fall. Jag är på rätt väg!


Så här många kcal stannade pulsklockan på idag

Torsdagar är jag egentligen ledig, men jag bytte lite den här veckan och var ledig i tisdags istället vilket innebär att jag ska jobba idag. Men det gör inget, jag har ändå inte laddat för något godis till alla påskkärringar som kommer ringa på här hemma. Faktiskt har jag inte hunnit göra nåt påskfint alls här hemma, inte ens ett ris eller en enda fjäder.. Får se om jag hinner fixa till nåt ikväll. Lite påskkänsla måste man ju ändå få ; )

Imorgon är det kortdag, ledig över helgen, kortdag på måndag och på tisdag börjar jag kl 12.00. Känns som lite långledigt med andra ord, inte mig emot ; ) Ska ner till Västervik på lördag för partaj med våra kära vänner där nere. Den här gången ska festen hållas i deras nya hus dem köpt, ska bli såå spännande att se och det kommer bli lika kul som alltid med deras galna men goa vänner ; ) klädkoden var någon detalj i lila eller gult, hm. Tror inte jag har nåt! Får ge mig ut på lunchen idag och leta.

Oj oj nu börjar jag få bråttom. Bäst att skynda!

Ha en bra dag allihopa!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0