Lillördag

Idag skulle jag egentligen ha varit på "återbesök" och gjort en kalipermätning igen. Men eftersom jag legat sjuk och inte kunnat komma igång med träningen ordentligt valde jag att hoppa det. Men om exakt en månad ska jag dit igen. Så så fort min dumma hosta är borta så blir det hårdträning. Nu är det inte heller långt kvar till mitt första lopp jag ska ta mig igenom, nämligen Vårruset i Norrköping den 16 maj. Har en del att jobba med kan jag säga ; ) Längtar efter min nästa joggingrunda!



Onsdagkväll och lillördag idag då. Älskar onsdagskvällar då jag alltid är ledig på torsdagar, me like : ) Min fina sambo jobbar oftast kväll då vilket betyder att jag är ensam. Brukar liva upp det hela med lite god hämtmat eller nåt annat smaskigt, men idag kände jag inte för nåt av det. Så det blir en helt vanlig kväll i soffan framför lite bra tvprogram. Imorgon väntar stallet, äntligen! Saknar den stora grå massor! Inte varit där på evigheter känns det som. Hoppas på fint väder så vi kan ge oss ut på en riktig långistur han&jag!

Hoppas ni mår bra,

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0