Minnen

Hej på er! Nu börjar jag piggna till liv igen lite granna, iaf så pass mycket så jag orkar sitta vid datorn en liten stund. Vilken grej jag åkte på, gooosh. Men nu är det snart över och hoppas det dröjer ååår innan man får det igen.

Är lite ledsen för jag hade så mycket skoj inplanerat för morgondagen, men jag tror inte jag kommer orka. Skulle ha åkt till västervik över dagen och hälsat på min fd "hemstad" och mina vänner där. Vi bodde ju där under en tid och såhär års kan man sakna det kan jag lova. Hade sett fram emot en lunch nere vid hamnen i vårsolen. Men det får bli en annan dag istället. Bläddrade runt bland gamla bilder och hittade lite foton på vår lägenhet vi hade där.









Vår gamla men mysiga lägenhet. Mycket minnen som väcks till liv♥
Hade inte bilder på hela, men det var två lägenheter som var ombyggda till en stor lägenhet. Så i andra delen av lägenheten så hade vi en stor fransk balkong, gästtoalett och ett stort rum med walk in closet, mm. Lägenheten var totalt nästan lika stor som vårt hus vi har nu. Men fördelen med huset är ju självklart den stora tomten och friheten man då får på köpet : )

Nu när Daniel har blivit med båt igen (!!!!!) ser jag fram emot att ta med den ner till Västervik. Ge oss ut i skärgården, gå iland på en mysig ö och grilla och bara njuta av havet och den fina utsikten så som vi gjorde förr♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0