Nytt på tallriken

Ikväll testade vi Quinoa för första gången, och det var riktigt gott!! Det kommer vi absolut äta fler gånger. Vi var båda skeptiska först innan vi smakat, men jag tyckte nog tom det var godare än ris. Det är ju en ört om jag förstått det rätt, och nyttigt är det också. Kul med nya grejer på tallriken!


Blandade ihop quinoan med olivolja, vitlök, färsk basilika och liten skvätt citron. Till detta serverades det lax och en sallad med oliver&tomat. Mums!

Nämnde du tidigare idag att jag skulle göra en spännande grej, och det har jag gjort nu! : ) En naturmedicinsk genomgång, hur intressant som helst. Jag har fått lära mig MASSOR om mig själv och min kropp och hur det ligger till med balansen av mineraler och vitaminer. Har även fått massa bra tips på vad jag ska tänka på och hur jag ska äta för att just min kropp ska må bra. En del tillskott har jag fått med mig hem också. Har lite obalans i kroppen som förhoppningsvis ska rättas till nu. Det ena leder till det andra, och förhoppningsvis kommer min luftvägsallergi och min magkatarr att bli så gott som bra också i samband med att kroppen kommer i balans. Mycket spännande och intressant!!

Nu ska vi krypa upp i soffan och ha lite myskväll♥

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Pilly Willy

ååå vad spännande med en sån undersökning :) det skulle jag med vilja göra!! och mumsig mat oxå!! snälla carro kan du inte ta med en matlåda me quinoa till Simon så han får smaka lite!! Han är ju så anti alla frön och groddar hahaha. Gör något riktigt konstigt och hälsa från mig. Hoppas allt är bra annars? hejar på dig och din löpning GOOOO GIRL!!! du är jätteduktig Barro. STOR KRAAAM

2011-04-28 @ 23:16:05
Postat av: Pilly Willy

ååå vad spännande med en sån undersökning :) det skulle jag med vilja göra!! och mumsig mat oxå!! snälla carro kan du inte ta med en matlåda me quinoa till Simon så han får smaka lite!! Han är ju så anti alla frön och groddar hahaha. Gör något riktigt konstigt och hälsa från mig. Hoppas allt är bra annars? hejar på dig och din löpning GOOOO GIRL!!! du är jätteduktig Barro. STOR KRAAAM

2011-04-28 @ 23:17:41
Postat av: Arningeborg

Great site, keep up the good work!

2011-07-19 @ 08:43:31
URL: http://arningeborg.blogyears.com
Postat av: rebecca

Frågestund på bloggen! :)



http://pitchtjejen.blogg.se/2011/july/fraga-pa-1.html#comment



& ursäkta om du inte gillar att få sånt här!

2011-07-19 @ 09:46:50
URL: http://pitchtjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0