Joggingtur -check!

Efter en mindre bra vecka med mer onyttigheter än träning chockade jag både kroppen och mig själv genom att ge mig ut på en joggingrunda. Kroppen chockade mig genast tillbaka med att ha mycket bättre flås än jag hade kunnat ana. Kul! Blev tot 3km jogging och 3km pw. Kände dock av mina otränade ben, gaah. Hade det inte varit för dem hade jag nog kunnat fortsätta några kilometer till. Mer bentränig ska det bli!

Fick någon lustig överskottsenergi efter joggingturen så jag slängde på mig trädgårdsvantarna och tog mig an rabatterna på framsidan. Bort med allt visset som inte skulle vara där och nu ser det faktiskt helt ok ut. Nästa projekt blir att gräva ur alla rabatterna och fylla på med singel. Till det tänker jag be min kära svägerska och hennes gröna fingrar om hjälp så jag vet vad som ska sparas och vad som ska slängas vad det gäller växtligheterna som är där. Har stora planer om trädgården, tror det kan bli riktigt fint så småningom : )


Vita mårbackapelargoner

Avslutade kvällen med ett varmt skumbad, skönt. Ska krypa i säng tidigt ikväll så jag är pigg och utvilad imorgon, Pw it is! Ska inte bli någon repris på den lata veckan som just passerat.

Hoppas ni mår bra och att ni har haft en riktigt skön helg. Jag längtar redan till nästa, för då är jag L E D I G! : ) Då ska det bannemig bli premiärgrillning här på Hus nr7, mums!

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0