Skakis

Är helt skakis i armarna efter mitt första gympass på väldigt länge. Körde igenom hela kroppen plus kondition på crosstrainern. Gick bra, men jag är såå otränad vad det gäller styrka... Usch! Men det ska det snart bli ändring på ; ) Känns skönt att jag äntligen tagit mig i kragen och gått dit. Nu ska jag bara hålla i det också, 2ggr i veckan är min plan för styrketräning. Pulsklockan var med mig såklart, 576kcal. Tack för det! : )





Nu blir det storstädning här hemma. Hade hellre gått ut till min kära vän solstolen, men till helgen väntar grillfest här och då vill man ju ha det extra fint ; ) Vad gör ni på Valborg?

Hej sålänge!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Vad duktig du är! Jag ser fram emot mitt nästa hårda gympass, har inte bestämt när jag ska dit bara ;/

2011-04-28 @ 14:42:51
URL: http://blondiielotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0