Västervik

Oj vilken kväll vi hade igår, hur kul som helst! Vi kom ner rätt så sent så festen var i full gång, men vi kom in i stämningen ganska snabbt. Det är verkligen ett härligt gäng det där! Skoj att se deras stora fina hus och väldigt skoj att komma ner till vår gamla "hemstad" igen även om det blev en blixtvisit. Hade gärna stannat där hela dagen idag och umgåtts med gänget, men plikten kallade så vi åkte hem strax innan lunch. Hoppas på att vi kan åka dit snart igen. Så här års är ju Västervik såååå fint!


Jag&Elin från festen igår


Har legat ute och njutit några timmar i solstolen nu, lovely! Mina första soltimmar för i år (bortsett från Gran Canaria) Verkar som att det fina vädret ska hålla i sig ett tag framöver, inte mig emot ; ) Hade mer än gärna tänt på grillen här ikväll men känns lite overkill att grilla bara åt mig då Daniel jobbar. Får nog bli imorgon kväll istället, skönt att börja veckan med en "söndag" : )

Hoppas ni också har en härlig påsk!

Hörs lite senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0