_ _ E _ _ _ _

Är alldeles strax klar med ännu en namntavla. Vill som vanligt inte avslöja för mycket så här kommer bara en liten sneakpeak ;)


_ _ E _ _ _ _

Jobbigt när man bara har en liten bokstav kvar att slå in och pappret tar slut. Otur! Eller kanske mer en missbedömning av mig, hehe. Får ta svängen förbi Åhléns framåt kvällen.

Idag förresten så är jag LEDIG!!! Gjorde lite ändringar i schemat och var ledig både igår och idag. Hur skönt? Jobbar dock en sväng imorgon, men sen är jag ledig på söndag igen. Bra avslutning på veckan. Nu väntar en PW! Mina ben är tunga som timmerstockar efter gårdagens löpning.. Men en promenad kan nog göra gott. Förresten så anmälde jag mig till ännu ett lopp. På onsdag närmare bestämt, då är det Cityloppet i Linköping som gäller. 7km. Heja heja!


Vi hörs lite senare!

Kram

Kommentarer
Postat av: Lisandra-Milos mamma

Jag beställer gärna en tavla till min Milo, tyckte verkligen att dom va så fina, bara sättet du slår in dom på, knappt man vill ta bort present pappret haha:)

2011-08-12 @ 14:29:15
URL: http://lizzzandra.blogspot.com
Postat av: EMMA

ÅHH CARRO JAG ÄR SÅ NYFIKEN!!!!

HÅLLER MED TIDIGARE INLÄGG KNAPPT MAN VILL ÖPPNA DOM :)

2011-08-12 @ 15:19:27
URL: http://emmakarin.webblogg.se/
Postat av: Lisandra-Milos mamma

Ja gillar den limegröna färgen och även den blå (inte den turkosaktiga) utan den andra blå som ja sett att du använt dej av tidigare.

Dom färgerna har han i sitt rum iallafall så tror det skulle bli fint, men annars får du göra lite som du vill:)

2011-08-12 @ 17:16:25
URL: http://Lizzzandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0