Bakfrossa

Mitt i allt packande och tvättande kände jag att jag bara var tvungen att få baka lite. Inte för att jag var sugen på något till fika eller så utan mer för att få utlopp för min kreativitet. Kikade nämligen in hos Mirabelle cupcake igår och hittade ett recept som jag bara var tvungen att testa. Nutellacupcakes med vit chokladfrosting, ja ni hör ju! :)

Så här blev resultatet av dagens bakverk:


Någon som vill komma på fika? hihi

Känns som jag fått någon form av bakfrossa dem senaste dagarna. Har lust att baka mest hela tiden. Tur att jag inte är så mycket för att äta just kakor och bakverk, för då hade det blivit jobbigt... Men just själva bakandet, jag älskar´t! Och gärna när det ska dekoreras och göras fint :) Åh, ja vill baka meeeeer!

Kommentarer
Postat av: Mette

Hihi näää mest bara intresserad av bakning ;)!



Ingen utbildning eller så.. men skulle ju vilja...

2011-08-28 @ 21:28:02
URL: http://mirabellcupcake.blogg.se/
Postat av: Lina

TACK :) Det känns så himla bra och ska bli hur roligt som helst. Tyvärr blir det ju bara att hyra men vi får ändå försöka sätta vår egen prägel på det trots att vi inte kan renovera allt.



Jag kan komma på fika ;) Är ett riktigt sötmonster och ska from idag försöka mig på någon form av detox efter semestern. Försöka dra ner på kolhydraterna iaf :) Kram!

2011-08-29 @ 20:06:22
URL: http://linahalldin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0