Bokstäver

img_2383 (MMS)

Här ser ni ett gäng bokstäver som jag precis skurit ut till mitt nuvarande projekt. Fick en leverans på nya papper idag så jag var inte sen med att hugga in. De limegröna papprena är helt klart en favorit, blir så fin klick till de andra färgerna. Men nu har jag även marinblått, grått och rött att välja på. Kan bli riktigt fint till ett rum med marint tema. Nu börjar tröttheten göra sig till känna, får packa ihop för ikväll och göra klart det sista imorgon. Skära ut vita baksidor och montering i ramar. Lite presentpapper på det, sen är dem klara! Natti natti


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej. Tavlorna blev superfina! Vad kostar det? Är också intresserad.

2011-08-18 @ 19:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0