Färger & mönster

Att gå till jobbet idag var bara att glömma.. Det är om möjligt ännu värre idag. Har testat både liniment och värmekudde och det hjälper lite granna för stunden. Man kanske borde uppsöka en massör eller nåt?! Jaja..
Har en riktigt tråkig dag här hemma, att bara vila och inte göra nånting är inte alls min melodi, men jag har inget annat val så det är bara att gilla läget. Tur att det är världens babyboom bland mina vänner i år så kan jag få hålla på lite med mina tavlor ;) Har en doppresent som jag ska börja med inom kort. Att skära och greja med idag det är bara att glömma, men jag har i alla fall valt ut vilka färger och mönster det kommer bli.



Ungefär såhär kommer det se ut, fast med bokstäver utskuret såklart.

Nu ska jag återgå till vilandet.

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Lotta

Har Hanna fått sitt barn än? För det var väl hon som skulle ha nu i Augusti? :) Jag fick massage av en kollega på jobbet igår men idag är det mycket värre!! De där jäkla knutarna gör ju såå ont! Kanske dags att börja kolla på SPA igen ;) Hur går era resplaner? Krya på dig! KRAM

2011-08-24 @ 12:45:57
URL: http://blondiielotta.blogg.se/
Postat av: Lotta

Vad spännande! Jag fick bara lite snabb massage i fikarummet igår och tyvärr är jag stel som ett as idag och är i ett ännu större behov nu! Har aldrig varit på vanlig massage i stan så jag kan inte rekommendera något heller. 4000 kr var billigt för det hotellet! Fint ju men liite för många pensionärer för min smak ;) Jag sitter och kollar resor till Flordia varje dag och hoppas vi kommer iväg över nyår, synd att man inte är gjord av pengar.. Annars har jag kollat Dubai och lite så. Men egentligen spelar det inte roll för vi vill bara iväg någonstans :) KRAM

2011-08-24 @ 13:23:55
URL: http://blondiielotta.blogg.se/
Postat av: Jessica

Stackars dig vännen! Skönt att tillskotten börjar ge effekt, så att du kommer i balans snart :) Nu kör vi hårt de här veckorna, jag känner på mig att vi kommer klara det kalasbra! Vila på nu! Krya på dig!

2011-08-24 @ 14:01:02
URL: http://enannandelavmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0