Fixarlördag

Idag har det varit en sån där effektiv dag då man har fått lite uträttat. Sånna dagar gillar jag! Jag mår mycket bättre i nacken så till och med jag har kunnat bidra lite här hemma nu. Först lite bakning, tvätt och städ. Kan inte förstå hur bara 2 personer kan ha så mycket tvätt?! Vi har ju tom arbetskläder båda två, så det borde inte gå åt så mycket annat. Men tydligen... Sedan har huset storstädats också. Skönt. Jag trivs som bäst när det är undanplockat och rent. Lite damm i hörnen gör mig egentligen inget, men när det ligger saker runt omkring då får jag panik.. Haha. Sedan har vi fått upp dem sista listerna också, äntligen! Så nu är kontoret komplett. Så när som på dörrkarmar ser jag nu, alltid är det något ;) Mamma & pappa och Lukaz har varit här hela dagen, mysigt! Karlarna har fixat med renoveringen och jag & mamsen har pysslat med ett litet annat projekt som jag återkommer till. Även familjen Hwasser har tittat förbi lite spontant, så vi har även fått umgås lite med våra nära och kära♥

När min kära "man" ändå stack till jobbet, åkte jag till stallet för lite hästmys och en härlig kvällstur. Blev ett hårt pass, så en hel del kalorier brändes där. Skönt. Jag som inte har kunnat träna på över 1 vecka nu, abstinens! Är faktiskt lite oroad för hur det ska gå på tjejmilen, det är redan nästa lördag. Bara en vecka kvar.. Om jag känner mig i form? Nae inte direkt - min kropp strejkar!


Allan tidigare ikväll

Oj det blev ett spretigt inlägg, men det var i alla fall min lördag. Imorgon är det söndag och jag är ledig även då, men jag har jag en lååång "To do"- lista. Bäst att få sig lite sömn.

Vi hörs imorgon finisar,

Godnatt från mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0