Första mässdagen

Nu är jag som sagt på plats nere i Göteborg där jag ska spendera veckan, Inköpsmässa för våren 2012 som gäller. Första dagen är nu avklarad och det har gått bra. Jag blir alltid lite uppspelt och full av förväntan första dagen när man då även får se dem nya kollektionerna, alltid lika kul! Sedan får man lätt lite ångest när man kommer till insikt i hur mycket det faktiskt är man ska hinna göra dem här dagarna... Sen ju mer man kommer in i det blir man lugn och inser att man faktiskt kan det här nu efter ett antal mässor och inköp man har genomfört genom åren. Det är i alla fall väldigt kul att vara här, och det är något jag verkligen uppskattar med mitt jobb, det ansvaret jag faktiskt har!
Dagen har mest bestått av informationsmöten, lite marknadsföringsplanering men har även börjar lite smått med att lägga order. Efter en lång dag inomhus var jag bara tvungen att ge mig ut på en löprunda trotts att klockan var mycket. Var riktigt skönt att komma ut!!! 3,7km blev det, i ganska lugnt tempo, men det kändes ok. Efter det blev det en snabbdusch och sedan en bit mat på hotellet. Nu väntar sängen, kommer sova som en stock.. Ny dag imorgon!

Hoppas ni mår bra! Stor kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0