Fredagsmys

img_3492 (MMS)

Hej finisar! Vilken regnig och grå fredag det har varit. Mest ösregnat hela dagen. Det har iofs inte gjort mig så mycket eftersom jag ändå varit inne på jobbet hela dagen. Nästan så att det varit lite mysigt faktiskt. Efter jobbet blev det fredagsmys (får man använda det ordet fortfarande eller är det helt uttjatat?!) med min kärlek i form av hemmagjord köttfärspizza och en god sallad till det. Lite film med såklart och fredagen var fulländad. Nu är klockan långt över midnatt och sängen väntar, jobb imorgon! Trevlig helg på er! Kram från mig


Kommentarer
Postat av: Lisandra-Milos mamma

Det där såg inte dumt ut:)

2011-08-19 @ 22:30:05
URL: http://Lizzzandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0