Ghingis

Idag har jag inte gjort många knop.. Ja en lång pw då iofs, men inte så mycket mer.... Huset var redan kliniskt rent, tvätten tvättad, maten redan lagad och jag har gjort så långt jag kan med mina tavlor. Har mest suttit framför datorn och kikat runt lite. Så nu är jag lite smått rastlös kan jag säga!! Vilken tur att vi ska ut och äta ikväll :) Vi ska fira svärfar som har fyllt år, så jag & Daniel, hans syster Fia och hennes man Peter, och självaste svärfar Lasse då såklart. Buffé på Ghingis. Ska bli riktigt gott och mysigt♥



Jag idag - Klänning & jeansjacka från Veromoda, skärp från Bikbok


Jag vet inte hur ni alla gör när ni tar dagens??? Jag  får verkligen inte till det, och suddigt som fasen med iphonen som vanligt.. Systemkameran är så invecklad så jag inte förstår mig på den, fortfarande..haha. Men men, övning ger väl färdighet antar jag! Man ska bara orka öva oxå! ;)

Ha en mysig fredagskväll kära ni!

Kommentarer
Postat av: Lisandra-Milos mamma

Buffén där är inte fy skam:)

Såklart vi kan mötas upp vid leverans:)

2011-08-13 @ 09:31:39
URL: http://Lizzzandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0