Håranalys

Nu ska jag alldeles strax bege mig in till stan för ett möte på Aloeteket. Jag har gjort en håranalys som jag ska få svar på idag. En liten tuss av mitt hår har varit i USA på ett labb och vänt och idag ska jag som sagt få se vad dem har kunnat läst av utav det. Spännande! Med en håranalys kan man se precis hur kroppen mår innuti, vilka brister man har och vad man bör äta för tillskott i form av vitaminer och mineraler. Jag antar att jag har ganska stora brister då min kropp har känns lite ur balans den senaste tiden. Men nu ska jag råda bukt på det och börja äta lite tillskott. Lär göra gott för min kropp. Och självklart är det bara tillskott som är helt naturliga utan massor konstgjorda ämnen.


Jag i Västervik tidigare i somras

Hörs lite senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0