Härlig morgon!


Idag är det torsdag vilket innebär att jag är LEDIG. Solen skiner också, kan inte bli bättre! Startade dagen med att gå upp tidigt och ta ut en store grå på en ridtur innan solen stekte på alldeles för mycket. Red min favoritrunda idag med långa härliga galopper längs bäcken. Bonden har lämnat en generös kant åt oss längs hans gärden där vi får rida vilket är TOPPEN. Jag tränar på med mina lösgörande övningar även ute på turerna och det känns att jag mer och mer börjar hitta hans rätta knappar. Vi börjar bli ett bra team Allan & jag! Även imorgon ska jag ha stallet och då väntar ett kvällspass på banan. Ska bli grymt skoj!


Dagens förbränning: 500kcal på 70min ridning i ganska högt tempo. Tackar och bockar.

Nu ska jag & Daniel åka in mot stan och möta upp Tessan & Stolt. Smultronstället och S:t Annas skärgård står på schemat. Häärligt :)

Ha en fin dag!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0