Hektisk vecka

Godmorgon! Denna måndag innebär för mig start på en väldigt hektisk vecka, eller veckor rättare sagt. Det är MYCKET jobb, men jag gillar´t : ) Dels så ska jag jobba mina vanliga arbetstider och därefter och därinnan är det inventering, ledarträffar, möten mm, mm. Nästa vecka är det även dags för den årliga höstmässan i Göteborg. Nästa års sommarkollektion ska inhandlas. Kul : ) Jag behöver inte oroa mig för att jag inte har något att göra den närmaste tiden i alla fall.. Haha. Får se hur mycket tid som blir över till annat just nu..


Jag idag!

Nu ska jag gasa mot jobbet!

Ha en bra dag fina ni!

Kram


Kommentarer
Postat av: Jessica

Vad fin du är gumman! <3

2011-08-22 @ 20:55:21
URL: http://enannandelavmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0