Hemma tidigt

img_3992 (MMS)

En stel och lite låg Carro idag... Som ni märker är jag hemma tidigt idag, allt på grund av min stela nacke. Vad hände lixom? Vaknade imorse med typ nackspärr, men tyckte ändå att jag kunde jobba såklart. Ju mer timmarna gick, ju stelare och ondare fick jag. Nu kan jag knappt lyfta en arm eller ta ett steg utan att det gör så ont att jag bara vill skrika. Nacken är stel, halvt domnad och svullen, och det strålar ner längs ena sidan av ryggen, skumt. Just nu ligger jag i soffan med en värmeludde och hoppas på att den ska göra susen. Jag har ingen lust alls att ligga här. Men lägligt nog kom nya Ikeakatalogen med posten idag, den lär jag hinna bläddra i både en, två och flera gånger innan den här dagen är slut. Lite mysigt med hösten ändå, man får sån lust att göra om lite hemma. Nu ska jag inspireras lite av den, samtidigt som jag jobbar på att få bukt på nacken. Vi hörs! Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0