Kompishäng

Ska alldeles strax åka och hämta Sandra vid tåget. Mysigt med lite kompishäng : ) Först ska vi ta en löprunda tillsammans och checka formen inför tjejmilen. Man brukar alltid göra lite bättre ifrån sig när man är 2. Sedan ska vi laga något gott till kvällen. Lutar åt grekiska färsbiffar, muums!



Sandra & jag på Vårruset i Norrköping

Svaret från håranalysen var grymt intressant! Det var som jag trodde, en aning stora obalanser som försigår... Fick med mig ett helt kompendie hem med massor fakta om mig och min kropp. Det står tom vilken ämnesomsättning jag har och vad jag bör äta och inte äta osv. Ska lusläsas ikväll!! Nu ska jag äta mina tillskott under 3 månader och sedan ska jag tillbaka igen. Hoppas på att kroppen är lite mer i balans då :) Om jag inte rättar till mina obalanser kan det tydligen leda till muskelvärk och andra tråkiga onödiga sjukdomar när man blir äldre... Och det vill man ju inte! Det gäller att ligga steget före ;) Tänk vad mycket det är man inte vet om sin egen kropp. Många tycker säkert att naturmedicin är bullshit, men jag tycker det är sjukt intressant!

Nu måste jag gasa bort till tåget!

Hej på ett tag!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Tack! Inte många dagar kvar för er heller innan ni har årsdag! :) Hoppas du får ordning på din kropp nu, att du kommer i balans! Hoppas ni får det mysigt du & Sandra, en månad kvar tills ni springer tjejmilen! Nästa år följer jag med (om ja kan, vill också kunna springa!) Kramkram!

2011-08-11 @ 15:48:54
URL: http://enannandelavmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0