Ledig förmiddag

God förmiddag! Håller på att laga en tidig lunch som jag ska slänga i mig innan jag åker till jobbet om en liten stund. Börjar kl 12 idag, skönt. Har hunnit med både en sovmorgon och storhandling. Blev tipsad om ett recept på köttfärsomelett i ugn som jag håller på med just nu. Luktar grymt gott så jag är rätt säker på att det kommer bli en hit. Det är bland annat köttfärs, timjan, grädde, creme fraiche och oregano i. Återkommer med receptet!



Nu måste jag fortsätta med maten!

Ha en fin dag allihopa!

Kram från mig

Kommentarer
Postat av: Lisandra-Milos mamma

Hej!

Torsdag passar mej också, har du några ärenden till Mjölby så vi kanske kan ses nånstans på stan?

Vilken tid?

Kram

2011-08-16 @ 11:27:43
URL: http://Lizzzandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0